Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Co dalej?

dalej

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiz1996

Adiz1996

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 16 postów
Reputacja: 15
Neutralna

Napisano 06 październik 2011 - 08:36

Witam!
Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum, no i jak wiadomo, po trzeciej klasie szkołę średnią trzeba wybrać. Niby chciał bym zostać prawnikiem, myślę, że poradziłbym sobie ;]
Ale może wy będziecie mieli jakieś inne propozycje. Z chemii, fizyki, biologii, matmy - tak średnio się czuję, te 4-5 mam, najlepiej to z humanistycznych. Czekam na jakieś propozycje.
  • 0

#2 Muchachoo

Muchachoo

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 29 postów
Reputacja: 32
Dobra

Napisano 06 październik 2011 - 11:13

Najlepiej-jeśli masz takie możliwości-starać się w twoim wypadku o miejsce w szkole z matura międzynarodową. Bardzo wysoki poziom, ale nie na zabój. Rozwija, daje porządnego kopa wiedzy i możliwości. Patrz publiczne liceum Kopernika w Warszawie. Łatwiej dostać się na studia, złapać dorywczą pracę et caetera.

Ale tak naprawdę pytanie brzmi co Ciebie konkretnie interesuje? Nie ma sensu iść na prawo, jeśli to wymysł rodziców nijak mający się do twoich zainteresowań. Inne pytanie: skąd jesteś? Problem z dojazdem może być przez trzy lata denerwujący.

Dobrze byłoby najpierw zrobić sobie listę tego, co najbardziej Cię wciąga. Później zastanowić się nad profilem klasy, następnie nad rejonem, gdzie miałaby znajdować się szkoła, nad tym, co ona oferuje i jak bardzo mógłbyś się wkręcić w jej ofertę programową, żeby najlepiej skorzystać... I tak wszystko nabiera jakiegoś porządnego kształtu i trzyma się całości. That's all for now.
  • 0

#3 Adiz1996

Adiz1996

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 16 postów
Reputacja: 15
Neutralna

Napisano 07 październik 2011 - 06:19