Skocz do zawartości




- - - - -

Którą ksiązke przeczytałes najszybciej?

ksiązke którą najszybciej przeczytałes

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
293 odpowiedzi w tym temacie

#21 atamann1

atamann1

    Świeżak

  • Świeżak
  • Pip
  • 9 postów
Reputacja: 13
Neutralna

Napisano 09 listopad 2008 - 12:21

Witam wszystkich.

Ostatnio byłem chory co pozwoliło "pochłonąć":
1. Andrzej Pilipiuk "Operacja Dzień Wskrzeszenia" ok 8 godzin,
2. Jacek Piekara "Sługa Boży" ok 6,5 godziny
i absolutny hit
3. A. Pilipiuk "Czarownik Iwanow" ciut poniżej 6 godzin - ze śmiechu pozrywałem sobie boki razem z płucami ;)

Tak przy okazji serdecznie polecam Pilipiuka - prawdziwa perła "wiejskiej fantastyki" z domieszką niekwestionowanego "specyficznego" humoru.

Teraz niestety praca po 14 h/dobę i czytanie raczej na dużooooo rat, tylko przed snem ;(

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
  • 0

#22 Milsson

Milsson

    Przyjaciel Precyl.pl

  • Precylek
  • PipPipPip
  • 100 postów
Reputacja: 115
Dobra

Napisano 09 listopad 2008 - 08:21

"Wiedźmin" :)

każdą część przeczytałem w 1 dzień (tylko jedna zajęła mi 2 dni).
  • 0

#23 Bulma-

Bulma-

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 12 listopad 2008 - 10:55

heh. mnie wciagnal "Alchemik", oderwac sie nie moglam i "Cien wiatru".. obie ksiazki zreszta goraco polecam ;D
  • 0

#24 piasQn66

piasQn66

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 12 listopad 2008 - 02:17

Terry pratchett- blask fantastyczny coś okola 9 godzin po za tym dobra książka :D
  • 0

#25 pepe0000

pepe0000

    Precylowicz

  • Precylowicz
  • PipPipPip
  • 1443 postów
Reputacja: 1533
Świetna

Napisano 13 listopad 2008 - 08:07

Harry Potter chyba pierwsze 3 części coś po 8 godzinek każda.
  • 0

#26 yuninan

yuninan

    Użytkowniczka

  • Użytkowniczka
  • PipPipPip
  • 56 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 13 listopad 2008 - 11:01

hmm.. jeśli takie jak gęsia skórka też się liczą to 20min, jeśli nie to eragon kolo 8 godzin
  • 0

#27 moonJa

moonJa

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 18 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 13 listopad 2008 - 03:32

Mnie dawno temu wciągnęła książka "Dzień Śmierci". Choć najszybciej przeczytałem "Flash CS3 Professional - oficjalny podręcznik" który przeraził mnie bardzo niskim poziomem...
  • 0

#28 damianbenjosef

damianbenjosef

    Świeżak

  • Świeżak
  • Pip
  • 2 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 19 listopad 2008 - 11:52

wakacje 2007: wszystkie dostępne ebooki z serii Star Wars (około 60 pozycji), a ostatnio "Gra Endera" Card Orson Scott (polecam każdemu kto jest otwarty na lekturę sf) chyba w dwa popołudnia ale nic poza tym nie robiłem... ciągle wgryzam się w "Traktak o łuskaniu fasoli".
  • 0

#29 Quo Vadis

Quo Vadis

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 38 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 03 grudzień 2008 - 08:53

Te co mają mało stron np. jak dobrze pamietam to bylo kamizelka i latarnik chyba <heh>
  • 0

#30 Klaudiabr

Klaudiabr

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 24 grudzień 2008 - 09:24

Zmierzch i Zaćmienie - Stephenie Meyer
  • 0

#31 wiza55

wiza55

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
Reputacja: 13
Neutralna

Napisano 01 styczeń 2009 - 01:15

Jeśli chodzi o te grubsze to "Harry Potter i Książe Półkrwi"- 3 godziny.
Ze wszystkich to :Antygona"- 3minuty
Ogólnie to szybko czytam wszystko co wpadnie mi pod rękę (800 słów na minutę - bez żadnych kursów)
  • 0

#32 Alabam

Alabam

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 01 styczeń 2009 - 04:17

U mnie to Dan Brown "Kod Leonarda Da Vinci"... i Agatha Christi "Dziesięciu małych Murzynków" :D
Nigdy nie czytałem "nałogowo"
Ale te kasiążki mi szybklo poszły :P Pamiętam jak fajnie było wyjść na ogród rozłożyć leżak i czytać Koda ;) i pamiętam jak to było gdy padał deeszcz i fotelu wygodnie ciepło czytało się Murzynków :P
Hehe

Jeśli chodzi o te grubsze to "Harry Potter i Książe Półkrwi"- 3 godziny.
Ze wszystkich to :Antygona"- 3minuty
Ogólnie to szybko czytam wszystko co wpadnie mi pod rękę (800 słów na minutę - bez żadnych kursów)


800 słów na minutę? nieźle :P
Ja miałem ok. 100 nie wiem czy to dobrze czy źle :D Ale w porównaniu do ciebie to... ładny kontrast ;)
  • 0

#33 wiza55

wiza55

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
Reputacja: 13
Neutralna

Napisano 01 styczeń 2009 - 12:42

Średnia wynosi od 100 do 300 słów na minutę, więc mieścisz się w jej dolnej granicy ;)
Zapomniałam napisać, że u mnie 800 słów w tych nudniejszych tekstach, przy ciekawszych , z wciągającą fabułą potrafię czytać z prędkością ok. 1200 słów na minutę, ale taka książka MUSI NAPRAWDĘ WCIĄGNĄĆ (niestety mało jest takich książek).
  • 0

#34 KiraWalker

KiraWalker

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 01 styczeń 2009 - 12:55

A ja Władce Pierścieni :)
  • 0

#35 AB47

AB47

    Naprawa elektroniki (tel)

  • Precylek
  • PipPipPip
  • 830 postów
Reputacja: 1715
Świetna

Napisano 01 styczeń 2009 - 01:24

harrego pottera i księcia półkrwi
w jeden dzień
  • 0

#36 Ravi

Ravi

    Świeżak

  • Świeżak
  • Pip
  • 3 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 02 styczeń 2009 - 12:04

Harry Potter i Zakon Feniksa, niecały dzień. Musiałem się spieszyć bo książkę miałem pożyczoną. Do teraz nie udało mi się jakoś zauważalnie pobić swój rekord ;]
  • 0

#37 G3n1usz

G3n1usz

    Siema Heniu !

  • VIP
  • PipPipPip
  • 2267 postów
Reputacja: 817
Bardzo dobra

Napisano 02 styczeń 2009 - 08:18

zdecydowanie Sahem ( jedna z nielicznych jaką wogóle przeczytałem :P )
  • 0

#38 emdzej

emdzej

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 06 styczeń 2009 - 07:50

A ja najszybciej przeczytałem "Działa Nawarony" Alistair Maclean'a. Bardzo spoko polecam.
  • 0

#39 child23

child23

    Świeżak

  • Świeżak
  • Pip
  • 5 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 06 styczeń 2009 - 09:32

"Kod Leonardo da Vinci" przez tydzień powrotów z pracy ;P
  • 0

#40 Ailin

Ailin

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów
Reputacja: 10
Neutralna

Napisano 10 styczeń 2009 - 11:26

hm. dawno temu przez dwa dni zajęło mi przeczytanie ostatniej części Władcy Pierścieni :P
  • 0